KFL Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


KFL xD, KFL R.R, KFL-D, KFL S
 
IndeksLatest imagesSøkBli MedlemLogg Inn

 

 På tide at KFL viser hvorfor vi vinner alt?

Go down 
AvInnlegg
Rage

Rage


Antall Innlegg : 98
Join date : 07.05.2008

På tide at KFL viser hvorfor vi vinner alt? Empty
PosteTema: På tide at KFL viser hvorfor vi vinner alt?   På tide at KFL viser hvorfor vi vinner alt? Icon_minitimeSøn Mai 11, 2008 11:18 am

Jo vi må kutte simmingen det er tropper som gjelder jeg vil heller ha troppe krav enn innbygger krav (ikke bare pga at jeg har lite)

Vi må bygge tropper som bare f... det er det vi har pleid å gjøre.
Det er kun det vi kan vinne nå simme kampen har BH vunnet det er noe dritt om vi også taper troppe kampen.
-jeg har sett germanere med 30 paladiner det er der vi egenlig skal ligge, men hva kan vi gjøre da?

*Jo, du bygger hemmelig jordkjeller bymur/palisade/jordmur lager tropper sender de vekk og venter til du knuser han med tropper.
*Du lager feller hvis du er galler.
*Du eier han en del og du får han til å tro at du er bedre enn han da spør du om IAP med mindre du vet du slår han.
*Du angriper aldri med defensive soldater med mindre du vet at personen har null soldater og du slår han.
*Bygg offensive tropper kjapt så du kan angripe.
* ALLTID ha mer deff soldater enn off soldater det trenger ikke å være mye, men det er viktig å ha en del deff soldater i tilfelle noen angriper deg .Eller du kan jo ha litt mer off soldater da, men helst ha en del deff soldater.
*Vi bør så snart som mulig lage 2 eller 4 allianser for sør og nord (vest og øst) for å kunne hjelpe med deffwall.
*Som sagt tropper er den viktigste tingen!
*Du må være forsiktig mot gallere de kan fange soldatene dine angrip normalt med en god del soldater.
*Har du dual account bør dere ha god kontakt så ingen misforståelser skjer...(Det skjer ofte med meg på andre servere)
*IQ er ikke noe dritt folkens bruk den.
*Tenk over hva du gjør.
*Ha det gøy.
*Ikke bli addict du blir ikke bedre av det skaff deg heller noen sittere.
*Ikke bli for seriøs.
*Du er i KFL slapp av xP
*Hjelp de som trenger hjelp.
*Følg regler.
*Snakk pent .
*Denne teksten har kanskje forandret seg litt til tips men jeg håper at deler av dette blir sticky så det er et forslag på en måte og ja jeg har brukt 15 min på dette.
Orker ikke å oversette ennå.
Ill translate soon if not anyone else can do it.

Mvh Rage (KFL R.R)
Til Toppen Go down
 
På tide at KFL viser hvorfor vi vinner alt?
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
KFL Forum :: KFL :: Forslag-
Gå Til: